2014年12月22日 星期一

為囡囡做的糖霜曲奇Part 2 ~ 聖誕樹、雪人、糖果、禮物、鹿仔、聖誕老人、士的糖

先前已經做咗一批糖霜曲奇比囡囡送比小朋友,糖霜曲奇 Part 1 Pls click
因為唔足夠,
所以我又要再做第二round~~
今次同上次一樣,
其中一個模用番上次嘅雪人,
但顏色就轉咗。

曲奇係前幾日首先用Bosch M8打好粉糰,(用M8乾手淨腳呀!!)
再用T仔焗好, (一次過焗兩盤,慳時間)
最後用保鮮紙包好放入密封嘅盒再放雪櫃,
咁就唔怕會變淋。

圖中係由雪櫃拎番出黎攤凍

聖誕樹~當然唔少得啦~~
今次用咗wet on wet technique 唧花,
即係所有花都係趁icing sugar未乾時全部要快手唧好。
乾咗就會好平滑。

哩款technique都唔算太難,
但icing sugar要調較得啱啱好,
太乾或太濕都唔得。
我好鍾意哩一款,
覺得好靚。

士的糖都係用同一方法做。

雪人同之前唔同㗎,
頂帽子架咗朵聖誕難花~~(要細心留意下)

聖誕節當然要有聖誕禮物啦!!
再加埋糖果,幾豐富!!
我個女話送咗粒糖比校長做禮物喎~~

聖誕老人又係有啲唔同,
帽子的白色位置灑上糖,有閃閃嘅感覺。
另外鬍鬚都有啲難度,
好驚唔對稱...(手都震埋)

到鹿仔出場,
哩個鹿仔模係肥版,
有幾隻我仲幫佢加咗頭髮添~~(嘻嘻...)

為咗保存新鮮,
我仲出動埋封口機。


之前再用顏色鐵線索實就可以送比同學仔喇~~
哩個部驟由我個女負責做。


哈哈......成五十塊呀,幾壯觀......


我同囡囡都好興奮~~
今次用咗好多唔同款式和用上唔同嘅顏色,
非常吸引~~
聽囡囡講,同學收到後都好鍾意,
有啲甚至想要兩塊添~~

*** 其實今次我仲做多額外十多塊比我朋友嘅姪女,
佢話佢都想帶啲送比同學仔,
哈哈...原來聖誕節真係好多小朋友鍾意收曲奇㗎!!***








歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言