2014年12月9日 星期二

為囡囡做的糖霜曲奇Part 1~ 雪人和天使

又到聖誕...又到聖誕...
我諗除咗小朋友鍾意哩個節日,
連大人都鍾意...
可以佈置屋企,又可以開下party...勁開心呀!!!
不過聖誕節我會比平時更忙,
因為要為囡囡準備送比同學仔嘅聖誕禮物。
上年就做咗薑餅人,
今次就揀咗雪人和天使。
其實只係暫時咋, 
因為仲未做夠數,
所以我要再做多幾款...忙到...冇得休息。

經過幾次做糖霜餅乾嘅練習,
我已經掌握到八八九九,
今次做非常順利,
好快可以完成。


先唧咗最底嗰層,等乾...好耐呀...等到頸都長埋。

再加咗啲細節部份...又要再等乾。

雪人肥嘟嘟

阿仔最鍾意哩款~~

阿女就鍾意天使,佢有份幫手灑藍色糖粒。

男天使~~

女天使~~

哩款係多咗出黎,
我嘗試唧一格格,
類似手袋款。

真係好好玩...
唧糖霜都唧到上癮添。

遲啲有新作再同大家分享~~

Part 2 已經post上blog, 
歡迎大家入去睇下~~ 
(包括聖誕樹、聖誕老人、聖誕禮物、糖果、士的糖、雪人、鹿仔)


歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言