2014年4月22日 星期二

Brod & Taylor Folding Proofer 摺壘式發酵箱+ 香草薯仔緹魚包

朋友知道我熱愛做包包,
特意借我試用哩一款Brod & Taylor Folding Proofer(簡稱B&T) 發酵箱。
嘻嘻..既然有新嘢試,(我最like試玩新玩具)
我當然義不容辭嗱嗱聲用下啦~~

講到發酵箱,
其實我家已經有一部Miele streamer,
都係可以用40度發酵。
不過以一般家庭黎講,
價錢未必啱,又或者係未必有位放,
如果可以有部能夠摺疊嘅發酵箱咁就perfect啦~~

去片睇下哩款發酵箱有幾好用先~~

B&T由美國製造,
睇下封面都有寫可以用作發酵、做乳酪、溶朱古力,
不過我暫時只係試咗發酵,遲啲先再試其他功能~~

未打開已經覺得好薄身,咁都好喎,
容易收藏嘛!

 打開後好容易安裝,
整好就好似一個箱。
我屋企嘅焗盤可以放得下。
蓋面係透明,
方便大家周不時過去望下發酵情況。
溫度調較由21至上49度。

我先加咗水入去個細兜,
預熱都要時間嘛,
所以我會先做較好40度,
一搓好個麵糰,就放入去發酵。
睇到圖中有兩盞爐,著咗紅色即唔夠溫度,夠溫度就只會著綠色。

放心啦,因為只得幾粒制按,
好容易操作。

我發咗35分鐘,就2.5倍大喇~~
溫度都保持得唔錯。

睇下包包再經過第二次發酵後,焗起幾靚~


而家仲出咗新配件,
可以放兩層架。
如果一次過做大量,
有兩層方便好多,
慳咗好多時間呀!!
配件售價係$198

經過我用完後,
咁啱仔仔同學嘅媽咪又想試下,
我咪又拎去比佢玩,
今次都係一樣,
第一次發35分鐘,(每款包唔同㗎)
第二次20分分鐘,
焗出黎嘅包包都係圓轆轆~~
結果係...同學媽咪同埋佢家姐又話要買部。

如果你問我意見,
我覺得B&T真係幾慳位易用,
溫度亦keep得唔錯。
只係每次用完要抹乾收藏麻煩咗少少。(多窿位要抹)
但做得麵包嘅咁多位靚女們,
又點會覺得係麻煩呢~~(做包咪仲大工程)

另外如果做包成日因為發酵問題而失敗,
B&T幫到手㗎~~

如果你地都有興趣,
可以去烘焙店睇下。

又或者直接打去ACE KITCHEN LTD
搵Frankie Chu (Tel:60174957)
佢會好詳細解答到大家嘅問題~~




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言